AKSA BURSAGAZ İŞÇİLERİ SENDİKAL HAKLARININ TANINMASI İÇİN YÜRÜYOR!
AKSA BURSAGAZ yönetiminin hukuksuzluklarına, hukuksuz işten çıkarmalarına, sarı sendika işbirliklerine ve enerji işçilerinin iradesini gasp etmeye çalışmasına karşı 26 Haziran Cuma günü Bursa Fomara Meydanı’ndan Kent Meydanı’na yürüyoruz!
DİSK Yönetim Kurulu Üyesi Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Özkan Atar’ın katılımıyla gerçekleştireceğimiz kitlesel yürüyüşümüze tüm emek dostlarını ve Bursa halkını mücadelemize omuz vermeye çağırıyoruz!
Taleplerimiz Net:
Aksa Bursagaz’da atılan işçiler geri alınsın!
Sendikal yetkimize yapılan itiraz geri çekilsin!
İşçilerin anayasal sendikal hakları derhal tanınsın!
Fomara Meydanı’ndan Kent Meydanı’na
26 Haziran Cuma
19.00
Yaşasın Bursagaz İşçilerinin Onurlu Mücadelesi!
Yaşasın Örgütlü Mücadelemiz!
